martes, 11 de septiembre de 2012

Temps difícils per al separatisme


Vivim temps difícils per al “jovent reivindicatiu i combatiu dels Païssos Catalans”. La recent victòria espanyola en l'Eurocopa de futbol ha provocat una onada d'espanyolisme i d'orgull nacional com poques vegades s'ha vist per aquesta terra. Encara que solament hagi estat per uns dies, les banderes espanyoles han tornat a onejar en les nostres balconades, competint amb les estelades dels separadors i intolerants, i la gent s'ha sentit lliure de sortir al carrer a cridar amb orgull “JO SÓC ESPAÑOL!”.

Una situació sens dubte incòmoda per a la casta separatista i per als seus fanboys, doncs demostra una vegada més que una part important de la població catalana encara se sent espanyola, i seguirà sentint-se espanyola malgrat el constant rentat de cervell al que ens tenen sotmesos. Una cosa que sens dubte posa molts pals en les rodes al seu demencial projecte secessionista i que, en cas de realitzar-se aquest, portaria molts problemes en el futur.

La por dels separatistes intolerants davant aquesta inesperada ona d'espanyolisme és tal, que ja estan bordant pels seus fòrums habituals, planejant “represàlies” contra totes aquestes persones honrades que s'han atrevit a cometre el “horrible crim” de penjar la bandera espanyola en la balconada, i fins i tot les “organitzacions juvenils” separatistes com JERC (aquestes que viuen dels nostres impostos a través de subvencions) estan elaborant “complexes” campanyes contra el que ells denominen “ofensiva espanyolista”, com si el país no tingués problemes més importants que requereixin la seva atenció. La premsa del règim també està col·laborant en aquesta “contraofensiva” separatista, amb una ridícula campanya de desprestigi que pretén retratar a tots els afeccionats a la selecció Espanyola com una colla de “franquistes, feixistes, nazis, falangistes, opressors”, etc. (etiquetes habituals de la propaganda hispanófoba) recorrent a quatre casos aïllats per demonitzar a centenars de milers de persones.

Des d'aquest blog no recolzem el “nacionalisme futbolero” per considerar que Espanya és quelcom  més que un simple equip de futbol (a diferència de certs nacionalismes basats en el “més que un clú”), no obstant això, ens omple d'orgull i satisfacció contemplar com una victòria esportiva retorna, encara que solament sigui per uns dies, l'orgull patriòtic al poble. A l'espera que Espanya tingui un altre tipus de victòries, haurem de conformar-nos amb aquestes.

Una salutació a tots, I VISCA ESPANYA!!
 
........................
 
Vivimos tiempos difíciles para el “jovent reivindicatiu i combatiu dels Païssos Catalans”. La reciente victoria española en la Eurocopa de futbol ha provocado una oleada de españolismo y de orgullo nacional como pocas veces se ha visto por estos lares. Aunque solo haya sido por unos días, las rojigualdas han vuelto a ondear en nuestros balcones, compitiendo con las esteladas de los separadores e intolerantes, y la gente se ha sentido libre de salir a la calle a gritar con orgullo “¡YO SOY ESPAÑOL!”. 
Una situación sin duda incómoda para la casta separatista y para sus fanboys, pues demuestra una vez más que una parte importante de la población catalana aún se siente española, y seguriá sintiéndose española a pesar del constante lavado de cerebro al que nos tienen sometidos. Algo que sin duda pone muchos palos en las ruedas a su demencial proyecto secesionista y que, en caso de realizarse este, traería muchos problemas en el futuro.
El miedo de los separatistas intolerantes ante esta inesperada ola de españolismo es tal, que ya están ladrando por sus foros habituales, planeando “represalias” contra todas esas personas honradas que se han atrevido a cometer el “horrendo crímen” de colgar la rojigualda en el balcón, e incluso las “organizaciones juveniles” separatistas como JERC (esas que viven de nuestros impuestos a través de subvenciones) están elaborando “curradas” campañas contra lo que ellos denominan “ofensiva españolista”, como si el país no tuviera problemas más importantes que requieran su atención. La prensa del régimen también está colaborando en esta “contraofensiva” separatista, con una ridícula campaña de desprestigio que pretende retratar a todos los aficionados a la selección Española como una panda de “franquistas, fascistas, nazis, falangistas, opresores”, etc. (etiquetas habituales de la propaganda hispanófoba) recurriendo a cuatro casos aislados para demonizar a cientos de miles de personas.
Desde este blog no apoyamos el “nacionalismo futbolero” por considerar que España es algo más que un simple equipo de futbol (a diferencia de ciertos nacionalismos basados en el “més que un clú”), sin embargo, nos llena de orgullo y satisfacción contemplar como una victoria deportiva devuelve, aunque solo sea por unos días, el orgullo patriótico al pueblo. A la espera de que España tenga otro tipo de victorias, tendremos que conformarnos con estas.
Un saludo a todos, ¡¡Y VIVA ESPAÑA!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario